Prvním krokem je registrace. Při registraci vyplníte váš přihlašovací nick ( username ),2x heslo,email a taky email na PayPal/Payza , doporučuji PayPal který je asi nejlepší, pokud ještě PayPal nemáte tak se zaregistrujte. Po zaregistrování je vám doručen ověřovací email ze kterého musíte překopírovat kód. Po dokončení můžete NeoBux hned využívat.

Pozor na to kde chcete NeoBux používat.
NeoBux zakazuje dva účty, takže pokud pod sebe registrujete rodinneho příslušníka a budete se připojovat na stejném pc nemusí vám NeoBux nic vylatit, může vás vyhodnotit jako jednoho člověka a tím pádem z pohledu NeoBuxu podvádite. 
Proto doporučuju se nepřipojovat v práci nebo ve škole kde nevíte jestli náhodou někdo taky nekliká a také raději neregistrovat nikoho dalšího z domácnosti.

Jedna z nejdůležitějších věcí na NeoBuxu je klikání na reklamy, které je potřeba nechat zobrazné v aktivním okně několik sekund ( v nápisu NeoBux slouží "o" jako načítací kolečko ). Reklamy najdete pod položkou View Advertisements. Čas po který musíte mít reklamu otevřenou se někdy liší. Ke standardní odměně získáte také 1 NeoPoint a AdPrize tickety ( většinou 3 ).Výše odměny za zobrazenou reklamu, včetně času jejího trvání je viditelný před kliknutím na reklamu. Co se týče NeoPoints a AdPrize, tak u těchto bonusů je to tak, že vždy získáváte 1 NeoPoint za každou reklamu a 3 – 9 AdPrize tiketů.

Máte možnost tyto tikety uplatnit, nechat si zobrazit standardní reklamu a vyhrát. Rozdíl je ten, že po shlédnutí reklamy se vám nepřipisují peníze, NeoPoints a ani další AdPrize tikety, ale máte šanci na zmíněnou výhru a to až do částky $50 a nebo až 10000 NeoPoints, případně můžete vyhrát také zlaté členství.
Pozor na to, že NeoBux ve svých podmínkách zakazuje využívat ke shlédnutí reklamy mobilní zařízení, chytré telefony a tablety. Je to z toho důvodu, že tyto zařízení mají různá omezení v prohlížení webových stránek a NeoBux by tak zadavatelům reklamy nemohl garantovat zobrazení pro všechny uživatele. Přes tyto zařízení tedy můžete na účet přistupovat, spravovat jej a dělat všechny úkony kromě sledování reklamy a využití AdPrize tiketů.
Další položkou jsou Mini Jobs a Offers. U Mini Jobs jde o zpracovávání jednoduchých úkolů. NeoBux je další s kým poskytovatel těchto úkolů (CrowdFlower) spolupracuje.

Po registraci do NeoBuxu a odklikání reklam si řeknete, že na vašem účtu je téměř nic a že tedy takto to nepůjde? To by byla velká chyba.

NeoBux vám ze svého nitra zatím ukázal jen velmi málo, takže tedy přejdeme dále. Mini Jobs a Offers, které jsem nakousl výše, jsou dobrým způsobem, jak si zvedat stav svého účtu. Je zde možnost plnit různé úkoly jako např. vyhledávání různých informací přes Google (webové adresy, přesné url, tel. čísel a dalších informací) a to s tím, že zjištěné informace jednoduše kategorizujete, řadíte, vyhodnocujete a tak dále. Úkoly jsou aktualizovány během dne, takže se vyplatí na stránky NeoBuxu přistoupit několikrát za den. Za nejlépe hodnocené úkoly je možné vydělat $0.2 až $0.5 za jeden úkol a to s tím, že zpracování zabere zhruba 4 minuty a více. K plnění úkolů lze úspěšně využívat překladače integrované v prohlížeči a tím si ulehčit práci a také můžete plnit úkoly i pokud neumíte anglicky.

Nesnažte se úkoly vyplňovat nesmyslně. CrowdFlower vám totiž mezi vaše úkoly náhodně vsunuje již vyřešené úkoly, kde je ověřena správná odpověď a pokud odpovíte chybně, snižujete si procentuální přesnost v plnění úkolů. Malá přesnost pak znamená, že nemáte přístup k nejlépe hodnoceným úkolům. Tyto testovací úkoly jsou zde proto, aby bylo zaručeno, že uživatel jen bezhlavě nekliká na vše co vidí, ale opravdu pracuje a vyplňuje úkol co nejlépe. Za to je také placený.

Dále NeoBux pod položkou Offers nabízí možnost získat NeoPoints a nebo NeoCoins. Tyto bonusové body je možné získat koupí zboží, registrací do sponzorova systému, nebo např. vyplněním dotazníku). NeoPoints slouží primárně na nákup služeb NeoBuxu, nedají se proměnit na reálné peníze. V případě NeoCoins tomu tak není, ty které získáte jsou směněny jednou za 30 dnů na peníze a připsány na váš účet. NeoCoins se dají získat také sledováním videa přímo v NeoBuxu. Videa se objevují několikrát za den. NeoCoins jsou vám následně připsány na váš účet a po 30 dnech konvertovány na peníze.Jak z výše uvedeného vyplývá, tak úkoly pro NeoBux poskytuje CrowdFlower, který zpracovává údaje např. pro Amazon, Forbes, IBM, Apple atd. Spolupráce NeoBuxu a CrowdFloweru je velmi pozitivně hodnocena, protože jste si schopni vydělat během 3 hodin klidně přes $10.

NeoCoins získáváte také z vašich referralů za plnění Mini Jobs a Offers.

Jak se NeoCoins přepočítávají na peníze?

§  do 5,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.0, takže 5,000 NeoCoins = $5

§  od 5,000 do 10,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.1, takže 10,000 NeoCoins = $11

§  od 10,000 do 20,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.2, takže 20,000 NeoCoins = $24

§  od 20,000 do 30,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.3, takže 30,000 NeoCoins = $39

§  od 30,000 do 40,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.4, takže 40,000 NeoCoins = $56

§  od 40,000 do 60,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.5, takže 60,000 NeoCoins = $90

§  od 60,000 do 80,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.6, takže 80,000 NeoCoins = $128

§  od 80,000 do 100,000 NeoCoins na vašem účtu je poměr $1.7, takže 100,000 NeoCoins = $170

§  nad 100,000 NeoCoins zůstává poměr $1.7 za každých 1000 NeoCoins

Refferalové

Alfou a omegou NeoBuxu je pronájem referralů a také získávání svých vlastních. NeoBux má tedy dva druhy referralů, jsou to tzv. direct (to jsou ti vámi získaní) a rented (pronajatí). NeoBux obsahuje velmi sofistikovaný systém, který vám umožňuje referraly spravovat, vyhazovat a najímat nové, zjišťovat jednotlivé statistiky, zisky a mnoho dalšího.

Až si tedy vyklikáte cca $2 – 3, tak počkejte s výplatou vašich peněz a raději si kupte své první referraly. Konkrétně si kupte první 3 referraly. Dříve si referraly nepronajímejte, musíte mít totiž dostatek peněz k jejich údržbě. Vaše vlastní direct referraly vám NeoBux umožní získávat po 15ti dnech od registrace, základní počet slotů pro direct referraly je 30 a zvyšuje se vám podle toho, jak dlouho jste uživatelem NeoBuxu a nebo je možné další sloty zakoupit za NeoPoints. Vyšší počet slotů pro direct referraly získáváte také spolu se zlatým členstvím (základní počet se navyšuje na 200).

Nezapomínejte na to, že proto, aby vám byl přičten zisk z vašich referralů musíte být aktivní také vy sami. Pokud v daný den nekliknete ani na jednu z reklam, následující den pak z vašich referralů nedostáváte nic. Nutno ale poznamenat, že k tomu aby vám byl zisk z referralů přičten stačí kliknout na 4 „Fixed Ads“ reklamy. Tyto reklamy mají oranžové zápatí a obnovují se vám každý den.

Strategie výdělku

Získat rented referraly je možné každých sedm dní a to v předem stanovených balících, minimální balík obsahuje 3 referraly a maximální potom rovnou stovku (abych byl přesný, při Ultimate členství může balík referralů dosáhnout až 300 a doba na další pronájem referralů je snížena ze 7 na 4 dny). Každý rented referral je pro vás najatý přesně na 30 dnů, což je základní doba pronájmu. Před uplynutím této doby je vhodné (spíše nutné) každého vašeho referrala revidovat a to z toho důvodu, aby bylo jasné zda si tohoto referrala nechat, nebo nechat propadnout a místo něj koupit jiného.Pokud jste se tedy rozhodli vydržet, vrátím se pomyslně o několik řádek výše a navážu na stav, kdy je na vašem účtu vyděláno cca $2 – 3. Pronajměte si tedy své první referraly za $0,6 a zbytek peněz ponechte na vašem účtě. Cílem je pochopitelně docílit toho, aby do doby, než uplyne 7 dnů od posledního pronájmu referralů byla na vašem účtu znovu utracená částka za nákup referralů. To se podaří jen tehdy, pokud budete aktivní vy sami a samozřejmě vaši referralové vám k tomu také nemálo pomohou (proto jsou taky pronajímáni). Vzhledem k faktu, že každý aktivní referral vám denně nakliká 0,02$ zisku, tak se na počáteční sumu dostanete během pár dnů.

K tomu, aby rozhodnutí o náhradě referrala bylo smysluplné je třeba sledovat dvě měřítka. Jedná se o průměr odklikaných reklam denně (Avg. clicks) a datum posledního kliku (Last click). Oba tyto ukazatele naleznete v sekci pronajatých referralů pod vaším účtem.

Trocha matematiky: pokud vím, že jeden rented referral mne stojí $0,2 za měsíc a může mi každý den vydělat maximálně 0,02$, tak pokud bude tento referral denně aktivní všech 30 dnů, potom mi vydělá $0,6 ($0,4 čistého zisku pro mě). Takovýto referral má tedy Avg. clicks 4,0 [4 * $0,005 (zisk za proklik referrala) * 30 dní = $0,6 (původní cena za nákup všech 3 referralů) – $0.2 (náklad na pronájem)]. Avg. clicks 4,0 je maximum, kterého může rented referral dosáhnout, při standardním druhu členství. Při Golden členství je to 9,00 – 10,00.

Náhrada (expirace, recyklace) referralů

Z příkladu, který je uvedený výše už je jednoduché vyvodit, že pokud je Avg. clicks rented referrala nižší jak 1,3 (1,3 * $0,005 * 30 dnů = $0,195) tak je takový referral neziskový a je nutné se ho zbavit. Je dobré vědět, že neaktivita takového referrala je opravdu jeho rozhodnutí, protože NeoBux dává 4 Fixed Ads všem svým členům denně a tak zaručuje v systému zisk při plné aktivitě referrala.

Standardní členství a referralové

§  pokud je 1 nebo 2 dny před ukončením doby prvního pronájmu Avg. clicks vyšší než 1,35, tak se vám referral zaplatil a něco málo i vydělal a proto jej můžete prodloužit na další období 30 dnů

§  pokud je 1 nebo 2 dny před ukončením doby prvního pronájmu Avg. clicks vyšší než 2,00, tak se vám referral zaplatil a je aktivní proto jej můžete prodloužit na další období, zvažte ale zda jej neprodloužíte na delší období než je 30 dnů (je to možné až na 240 dnů), jelikož pak získáte slevu

§  i v případě, že byl referral aktivní a Avg. clicks je dostatečně vysoký (kolem 1,35), zkontrolujte datum posledního kliknutí a pokud je starší než 3 dny, tak jeho prodloužení zvažte (je potřeba přihlédnout k okolnostem, jako např. přes vánoce může jinak aktivní referral být někde v tahu a podobně)

§  neprodlužujte referrala pouze o 15 dní (vždy prodlužujte minimálně na 30 dnů)

§  vypněte si funkci Autopay

§  referraly ze začátku nerecyklujte, recyklační poplatek je poměrně vysoký ($0,07) a při standardním členství je někdy lepší nechat referrala vyměnit automaticky systémem (to proběhne po 14 dnech od poslední jeho aktivity zdarma). Pokud vám to časově nevyjde a bude již končit pronájem tohoto referrala, nechte ho NeoBuxem odstranit (to bude stát $0,02, ale tato částka je stále nižší než cena za recyklaci 0,07$) a je dost pravděpodobné že vám recyklovaný referral při standardním členství za zbytkovou dobu pronájmu nepokryje vynaložené prostředky

§  nezapomeňte že k prodlužování (případně recyklaci) lze použít NeoPoints, prodloužení 1 rented referrala na 30 dnů stojí 267 NeoPoints

§  pokud si to můžete (vzhledem ke stavu vašeho NeoBux účtu) dovolit, tak nakupujte pokaždé větší a větší množství referralů, utraťte však maximálně 40% vašich financí

Už jsem to naznačil výše, ale opakování je matka moudrosti, takže.. pokud je Avg. clicks u vašeho referrala před ukončením doby pronájmu nižší než 1,35 potom jej neprodlužujte a nechte automaticky systémem po uplynutí celé 30 denní lhůty pronájmu odstranit. Takové odstranění vás stojí $0,02, ale je to pořád lepší než pronájem prodloužit s tím, že referral nejspíše žádné zisky nepřinese.

NeoBux nabízí funkce jako je Autopay a Autorenew. Jsou to funkcne, které automatizují správu referralů, nicméně spíše si zvykejte je nepoužívat. Mohou se jevit prvotně výhodně, ale při denní aktivitě je nepotřebujete a raději si vše udělejte sami. Autopay konkrétně zastává tu funkci, že za vaše referraly platíte denně a to dle tohoto klíče: rented referral v jeden den alespoň 1 klikne, bude prodloužen na další jeden den a pokud neklikne, neplatíte za něj nic. Referralové prodlužování denně přes AutoPay jsou prodlužováni se slevou 15%. Autopay je ovšem aplikován pouze na referraly, kteří jsou prodlouženi minimálně na 20 dnů a více. Autorenew pak naopak zajišťuje automatické prodlužování na zvolenou periodu. Obojí doporučuji spíše obstarávat ručně.

Tolik k správě rented referralů, nezapomeňte po uplynutí lhůty kdy vám není dovoleno získávat direct (vlastní) referraly s tímto vehementně začít a za pomoci direct referralů pokračujte do počtu zhruba 300. Po dosažení tohoto počtu je čas na přechod na Golden (zlaté) členství. O tomto druhu členství se dozvíte níže.

Pokud se budete řídit tím co je uvedeno výše o NeoBuxu , tak $ na vašem NeoBux účtu budou pěkně přiskakovat a je pomalu čas myslet na postup výš.

Svůj účet u NeoBuxu si můžete povýšit za poplatek $90 / rok na Golden (zlaté) členství. Pochopitelně je nejvhodnější si na tento upgrade vydělat sám (přechod na Golden členství lze platit i z vydělaných prostředků, které v NeoBuxu máte), ale můžete jej i zainvestovat. Pokud tedy máte alespoň 300 pronajatých referralů (maximum standardního členství), kteří jsou denně aktivní a jejich Avg. clicks je vyšší než 1,7, tak na je ten správný čas na Golden členství přejít. Pro přechod musíte také splnit několik podmínek, musíte mít minimálně 50 kliků na reklamu, minimálně 2 krát jste si už pronajali referraly a jste registrováni minimálně 15 dnů.

Při přechodu na zlaté členství se vyplatí vyčkat na nějakou speciální příležitost (svátky, výročí) jelikož právě v tuto dobu NeoBux poskytuje slevy až do výše $15.

Co vám tedy zlaté členství nabídne?

§  získáte okamžitě o 100% vyšší příjem z vašich referralů

§  získáte minimálně 9 Fixed Ads denně

§  lepší cena za pronájem a prodloužení referralů

§  maximum rented referralů je zvýšen z 300 na 2000

§  máte k dispozici lepší grafy a statistiky ke správě vašeho účtu

§  maximum direct referralů je zvýšeno z 30 na 200 (nebo více, dle stáří vašeho účtu se tento počet navyšuje)

§  dostanete novou ikonu, která vás odlišuje od standardních memberů

§  další bonusy dostanete druhý (a další) rok po sobě jako zlatý člen

Přecházet na Golden členství dříve (než při 300 aktivních rented referralech) je také možné, ale příliš vám to nedoporučuji. I když má Golden členství mnoho výhod, je tu nově jedna adrenalinová záležitost a to je právě pronájem referralů. Při standardní členství vám totiž NeoBux garantuje, že v případě nákupu referralů je vždy dostanete v požadovaném množství. Při Golden členství již tuto věc negarantuje a ani ji garantovat nemůže, jelikož poptávka po těchto referralech je obrovská. Referralové pro Golden členství jsou totiž rozdělovány z jiného (o něco lepšího) „pytle“, než referralové u standardního členství. NeoBux tento problém řeší tak, že po přechodu na Golden členství si v Settings (nastavení) zvolíte dvě jednotlivé hodiny (např. 07:00 a 14:00) a pronajímat nové referraly si můžete pouze v tyto hodiny (na minutu přesně). Z vlastní zkušenosti vás můžu ujistit, že 15 sekund od „otevření“ náboru jsou všichni referralové vyprodáni. Pokud vám tedy pronájem nevyjde v první stanovenou hodinu, můžete to zkusit ještě ve stejný den v druhou nastavenou hodinu. Když by se vám nedařilo ani jednou, tak pak máte další dva pokusy následující den a tak dále.